Taisyklės ir sąlygos

Nemokamas pristatymas:

  • Asmenys įsigiję prekių už 25€ ar daugiau – gauna galimybę pasirinkti jiems patogų pristatymo būdą (Paštomatu arba registruotu paštu) į nurodytą adresą – nemokamai.                                                                                                          

Prekių pristatymas paštomatu:

  • Nemokamas perkant už 25 € ir daugiau;
  • 2.49 € , jei perkama iki 24.99 €;
  • Pristatomos prekės per 1-3 d.d. nuo užsakymo apdorojimo ir patvirtinimo apie apdorotą užsakymą pirkėjui el. paštu;
  • Prekės pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą;
  • Po išsiuntimo, sms žinute į nurodytą tel. numerį atsiskaitymo metu gausite atrakinimo kodą;

Prekių pristatymas paprastu (neregistruotu) paštu:

  • Nemokamas perkant už 25 € ir daugiau;
  • 0.45 € , jei perkama iki 24.99 €;
  • Pristatomos prekės per 3-14 d.d. nuo užsakymo apdorojimo ir patvirtinimo apie apdorotą užsakymą pirkėjui el. paštu;
  • Prekės arba siuntos pranešimas pristatomi į jūsų nurodytą adresą, tačiau jei Jūsų pristatymo metu nėra nurodytame adrese, paliekamas pranešimas ir prekes galite atsiimti artimiausiame pašto skyriuje (reikia turėti asmens dokumentą). Jei pirkėjas siuntos neatsiima per 1 mėnesį laiko, prekė siunčiama pakartotinai pirkėjo lėšomis;

Prekių atsiėmimas vietoje:

  • Nepriklausomai nuo perkamo kiekio – šis būdas yra nemokamas.;
  • Gavus patvirtinimą SMS žinute, arba elektroniniu paštu, kad galite atvykti atsiimti prekę (ar prekes) atvykę adresu Pulko g. 5A, Alytus. Taip pat atsiėmimo metu jūsų gali būti paprašyta patvirtinti savo tapatybę, kad įsitikintume prieš įteikdami jums prekę (ar prekes);

Prekės arba siuntos pranešimas pristatomi į jūsų nurodytą adresą, tačiau jei Jūsų pristatymo metu nėra nurodytame adrese, paliekamas pranešimas ir prekes galite atsiimti artimiausiame pašto skyriuje (reikia turėti asmens dokumentą). Jei pirkėjas siuntos neatsiima per 1 mėnesį laiko, prekė siunčiama pakartotinai pirkėjo lėšomis;

Prekių pristatymas registruotu paštu:

  • Nemokamas perkant už 25 € ir daugiau;
  • 2.50 € , jei perkama iki 24.99 €;
  • Pristatomos prekės per 2-5 d.d. nuo užsakymo apdorojimo ir patvirtinimo apie apdorotą užsakymą pirkėjui el. paštu;
  • Norint, kad siuntinio neneštų į namus, nurodykite pašto skyriaus adresą ir frazę „ATSIĖMIMAS PAŠTO SKYRIUJE”;
  • Prekės arba siuntos pranešimas pristatomi į jūsų nurodytą adresą, tačiau jei Jūsų pristatymo metu nėra nurodytame adrese, paliekamas pranešimas ir prekes galite atsiimti artimiausiame pašto skyriuje (reikia turėti asmens dokumentą). Jei pirkėjas siuntos neatsiima per 1 mėnesį laiko, prekė siunčiama pakartotinai pirkėjo lėšomis;

Prekės individualizavimas

Pasirinkus įprastą dantų šepetėlį (ar šepėtėlius) ir įrašius vardą (ar vardus) – pirkėjas atsakingas už įvesto vardo (ar vardų) teisingumą ir tikslumą. Tuo atvėju kai užsakymas pateiktas ir apmokėtas, pastebėjus pirkėjui apie paties padarytą gramatinę klaidą varde (ar varduose) – turi nedelsiant informuoti pardavėją. Priešingu atvėju vardas (ar vardai) graviruojami taip, kaip yra įvesti užsakymo metu.

Dantų šepetėlio grąžinimas

Įsigijus dantų šepetėlį galima grąžinti tik tuo atvėju, jeigu:

  • Dantų šepetėlis yra nenaudotas;
  • Dantų šepetėlis nepraradęs prekinės išvaizdos;
  • Dantų šepetėlis yra brokuotas ar kitaip pažeistas ir netinkamas naudojimui;

Tais atvėjais, jeigu dantų šepetėlis individualizuojamas yra – galimybės grąžinti šepetėlį ir susigrąžinti sumokėtą pinigų sumą už jį (ar už visą dovanų komplektą) nėra, kadangi prekė buvo individualizuojama/koreguojama pagal Jūsų poreikius, ko pasekoje ji negali grįžti atgal į mūsų siūlomąjį asortimentą.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra gamybos defektas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę (ar prekes) sumokėtus pinigus pateikus pretenziją dėl prekės per 7 darbo dienas nuo įsigyjimo. Tokiais atvejais prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Reikalavimai grąžinamoms prekėms:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje;
  • Prekė negali būti naudota ar praradusi savo originalią ir/ar prekinę vertę, ir išvaizdą;
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
  • Grąžinama prekė turi buti su visomis etiketėmis ir jos neturi būti pažeistos.
  • Turi būti pridedamas laisvos formos prekės grąžinimo prašymas.

Prekių grąžinimo tvarka:

  • Pirkėjas informuoja pardavėją elektroniniu paštu ([email protected]) arba telefonu (+370 688 00560) apie norimas grąžinti prekes ir jų grąžinimo priežastis;
  • Pirkėjas registruotu paštu (ar kurjeriu) pristato prekę pardavėjui adresu: Pulko g. 5A, Alytus LT-62135;
  • Pardavėjas įvertinęs grąžinamos prekės būklę išsiunčia naują pakeistą prekę arba grąžina sumokėtus pirkėjo pinigus už prekę.

Pastaba: prekę pirkėjas pardavėjui grąžina savo lėšomis, t.y. kurjerių ar pašto išlaidos nebus apmokėtos, tačiau prekę galima pristatyti patiems adresu UAB „INTIKA”, Pulko g. 5A, LT- 62135, Alytus.